Sugrįžtant įprastiems madų šou jau šį Rugsėjį, į renginius organizatoriai pridėjo ir Gabriela Hearst. Ji 2018 metų vasario mėnesį įkūrė savo mados namus Paryžiuje. Gabriela kartu su komanda ilgai galvojo, kaip tvarkytis su savo verslu bei esama situacija pandemijos metu. Dėl daugelio priežasčių jiems tapo aišku, kad Paryžiaus mados savaitėje teks pasirodyti kitaip nei įprasta. Remiantis prekės ženklo skaičiavimais, kolekcijos rodymas Paryžiuje sumažins aplinkos teršimą – net jei komandos nariams teks keliauti iš Niujorko į Paryžių o kolekciją pervežti iš Italijos į Paryžių, tai mažiau pakenks aplinkai. Be abejo, yra ir sentimentali priežastis kodėl verta dalyvauti būtent Paryžiaus mados savaitėje, o ne Niujorko. „Nepaisant nieko, kiekvienas dizaineris visada svajoja pasirodyti Paryžiuje“ – sakė Gabriela. Be „Hearst“ šou, vieno iš Niujorko mados savaitės dažniausiai lankomų renginių, tvarkaraštis atrodo šiek tiek skurdokas. Marc Jacobs, kuris visuomet įspūdingai užbaigia mados savaitės šou, šį kartą savo naujos kolekcijos nedemonstruos. Kol kas nėra žinoma, ar Tom Ford ir Ralph Lauren (du Amerikos mados galiūnai) pasirodys renginyje. Yra daugybė mažų, novatoriškų ir perspektyvių dizainerių, kuriems reikia daugiau pramonės palaikymo. Šiemet jie greičiausiai jį gaus.
Gabriela Hearst dalyvaus Paryžiaus mados savaitėje
You Might Also Like
Modelio Kylie Jenner 21-asis gimtadienis
Šis ruduo ir žiema – blizga aštuntoju dešimtmečiu
Katie Holmes pasirodė viešumoje su tikru vasarišku įvaizdžiu
Naujausias Rihannos prekės ženklas „Fenty Drop“ kalba pats už save
Niujorko mados savaitė: „Calvin Klein“ kolekcijoje dominavo oda
